Halaman

emas

Khamis, 22 Mac 2012

bermulanya permulaan baru

salam semua..

mesti anda tertanya-tanya.. berapa banyak permulaan daaa!!!
xpe berapa banyak permulaan pun takpe.. jatuh bangun tu kan perkara biasa..
ni adalah permulaan kedua setelah permulaan pertama yang aku lalui dulu..
permulaan memulakan perniagaan..
kali pertama adalah ketika memulakan program affiliate.. bagi aku tak perlu modal cuma promote je memang bagus.. dah cuba baru tau payah gak.. ilmu tak cukup lagi.. xpe aku belajo slow2 dulu.. sebabnye modal pun tak seberapa lagi.. yang ni aku tak putus asa lagi.. cuma nak spend masa ke situ je yang masalahnya..

kedua, aku dapat peluang berniaga bila kawan call suh jaga tapak niaga dia.. ok la tu buat masa ni cari pengalaman dulu.. nk built confident level ngan komunikasi tu bagi aku memang susah. sementelah aku ni jenis pendiam n nerves terlebih.. jadi bagi aku tu peluang yang amat berharga untuk aku majukan diri.. kene nekad la..

dalam masa yang sama aku boleh la letak produk aku sendiri kat situ. jadi dua dalam satu la.. tak payah aku bayar sewa tapi dapat jual barang sendiri kn best tu.. di masa akan datang aku nak buka akunye kedai sendiri lak. baru la namanye ada cita-cita dan impian kan.. moga cita2 tu dapat ditunaikan dalam masa terdekat ni..

sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan