Halaman

emas

Rabu, 11 April 2012

ngantokkk

permulaan untuk aku meninggalkan tidur awal setiap malam
dan memulakan hari yang awal setiap pada..
memang sudah menjadi kebiasaan untuk aku tidur awal
dan memang dah biasa bangun awal

cuma bila dah mula kerja lebih masa ni kene tido lewat
dan bangun awal untuk pergi kerja..
memang mengantokk.. huhu
kene biasakan diri...

keje part time ni memang memakan masa dan tenaga
perhatian jangan kira la...
tapi kepuasan tetap ada
tambah lak bos bagi kebenaran aku letak barang sendiri
wah seronok bukan main..

tapi banyak gak modal kuar nak letak barang sendiri
berabis sket takpe asal puas ati
sambil2 je kan..
ada rezeki syukur alhamdulillah
kalu takde rezeki innalillah..
tapi aku tak rugi sangat sebab tak payah kuar modal banyak nak sewa tapak..
kira rezeki gak la tu kan.. alhamdulillah..

sebenarnya aku seronok bila dapat hasil part time ni..
menjual barang bos sambil jual barang sendiri
mula sket2 dulu nanti ada rezeki boleh jadi bos sendiri.. insyaAllah
hmm mesti korang nak tau part time pe yang aku wat kan..

yeahhh.. aku sekarang jual minyak wangi... bukan minyak dagu ek..
jom la singgah kat kajang.. malam2 aku ada kat sana kecuali isnin..
penat memang penat
letih memang letih
ngantok usah citer la
tapi yang penting aku puas
n kurang2 aku dapat improvekan diri menuju ke hadapan..
doakan aku berjaya.. insyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan