Halaman

emas

Sabtu, 9 Februari 2013

terkena2

alkisah ari ni aku otw blk rumah dari johor.
sampai hentian pagoh aku berhenti la nak isi perut yang dah berkeriut mintak diisi.. dah la penat mengharungi jem. sume orang nak bercuti termasuk la orang dari singapura..
so dengan tak sabonye aku panjat tangga lepas jenuh dok cari parking. dah sampai foodcourt jenuh lak cari tempat duduk.. penuh orang tgh menjamu selera.. nasib la xlama lepas tu ada meja kosong..

dah dapat tempat duduk kene beratur lak nak beli makanan.. so aku pilih la lauk ayam goreng n sayur kangkung goreng.. tu je yang berkenan memandangkan lauk lain banyak yang dah habis..

lapo punye pasal aku pun cepat2 la ngadap makanan tu. baru je makan aku dah rasa macam dah terkena dah.. bukan apa lauk ayam yang aku pilih yang aku nampak macam banyak isi tu rupanye 98% tulang belakang ayam je. 1.5% kulit n selebihnye baru isi ayam. dua cubit je isi.. kulit lg banyak dari isi.. nak je aku tangkap gambo lauk ayam tu tapi segan lak kat makcik yang mintak tumpang duduk semeja ngan aku kejap tadi...

ilang selera aku nak makan.. aku rasa orang yang potong ayam tu memang tak pandai potong.. macam mana dia boleh potong macam tu rupa. n macam mana pengusaha makan kat situ dengan selamba leh jual lauk macam tu.. kalu kat pasar malam aku tak kisah sangat sebab memang ada yang jual rangka ayam..

hurmm lepas ni kalau nak pilih lauk ayam elok aku amek peha ayam je la.. huhu.. terkena2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan